NEKI NOVI KLINCI UKULELE AKORDI TABOVI

     Dm   (C-1-3)        F           C      Cadd4     C
Moj deda vec dugo ore nebeske njive
     Gm                                    Dm
Ali baka jos cuva sve stvari i sliku naseg sveca
     Dm          F           C            Cadd4  C
Na dan kad sam rodjen tu je posadjen orah
     Gm                                      Dm
I u avliji pod gustom krosnjom sad igraju se deca

          B                E       A         Dm
Neki novi klinci, neki novi klinci, neki novi klinci

               
A---------------s--5---4---3---2---1----
E--3---5---6-----------------------------

          B             E       A         Dm  
Neki novi klinci, neki novi klinci, neki novi klinci

   Kroz maglu treperi devet sveca na torti
   Kad sam dobio par mandarina i malog belog zeca
   U maju jos uvek zriju komsinske baste
   Ali tresnje i zelene kajsije kradu druga deca

   Moj drugar Milutin, druga klupa do vrata
   Ima sina od cetiri i po i uci ga da peca
   Ponekad ga sretnem, mahne kroz prozor kola
   A u porti (?) za loptom sad jurcaju neka druga deca

   A ja, ja se kockam s prevarantom zivotom
   Iz rukava on svakoga dana izvuce nekog keca
   I stariji mi kazu, sad si u pravom dobu
   A u ulici Jovana Cvijica rastu druga deca